do kasysuma:0,00 zł
    Pytania i odpowiedzi

    Dlaczego mam korzystać z tej hurtowni?

    Najważniejszym atutem hurtowni ONLINE DOMAREXHURT.PL jest fakt, że jest otwarta 24h godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Będąc pracującym przedsiębiorcą, możesz przejrzeć najnowsze produkty o każdej porze dnia i nocy, dokonać zamówienia, opłacić je, i tylko czekać na dostawę produktów.

     

    Jak mogę szybko się zarejestrować?

    Rejestracja w hurtowni nie jest skomplikowanym procesem, jednak zależy nam, by trafiały tu firmy i przedsiębiorstwa, które chcą podjąć współpracę na zasadzie B2B ( z angielskiego: Business to Business, czyli firma do firmy). By być zarejestrowanym i mieć możliwość widoczności cen, wystarczy przesłać swoje dane firmy (NIP, REGON, KRS, CEiDG, w zależności od formy przedsiębiorstwa i zarejestrować się poprzez panel na stronie głównej). Link do logowania znajduje się tutaj: https://domarexhurt.pl/pl/reg

     

    Jak mogę opłacić zamówienie?

    Zamówienie można opłacić płacąc przy odbiorze osobistym zamówienia, ale również można skorzystać z wielu wygodnych rozwiązań online: Przelew online poprzez Paypal, przelewy24, przelew internetowy. Po zatwierdzeniu zamówienia, mechanizm hurtowni sam zaproponuje opłacenie zamówienia.

     

    Jak postępować, jeżeli przesyłka ma trafić za granicę Polski?

    Zamówienie zagraniczne jest realizowane bez problemów, natomiast koszty przesyłki ustalamy indywidualnie po podaniu adresu i kodu pocztowego dla miejsca docelowego przesyłki. Mając te dane z łatwością ustalimy koszt przesyłki. Inną opcją, często stosowaną wśród klientów zagranicznych jest odbiór własny i warunki EXW.

     

    Czy do poszewek mogę dokupić wypełnienie?

    Firma oferuje wypełnienia / wkłady / poduszki wewnętrzne do swoich produktów. Jeśli nie znajdziesz opcji poszewki z wypełnieniem, proszę skontaktuj się z nasza obsługą klienta pod adresem: kontakt@domarex.pl, sprzedaz@domarexhurt.pl, office@domarex.pl, b2b@domarex.pl, a my wszystkim się zajmiemy.

     

    Czy firma przyjmuje zwroty?

    Niestety nie, firma oferuje produkty w atrakcyjnych, hurtowych cenach i wysokiej jakości, stąd jest to oferta bezzwrotna. Dodatkowo firma generuje wysoki poziom rotacji produktów, co oznacza, że często produkty, które klienci chcieliby zwrócić nie istnieją już w ofercie firmy.

    Natomiast rozpatrujemy reklamację, zgodnie z polskimi przepisami, jest to okres 24 miesięcy od daty zakupu.

     

    Czy mogę zakupić produkty pod własnym LOGO?

    Oczywiście, jest to możliwe, jednak niezbędna jest tutaj odpowiednio duża ilość produktów, które miałyby być w ten sposób przygotowane. Wiąże się to również z dodatkowymi kosztami akcesoriów, które wyceniane są indywidualnie, na podstawie ilości, grafiki LOGO i czasu na realizację.

     

    Gdzie mogę zobaczyć produkty firmy?

    Przede wszystkim jest to showroom / ekspozycja firmy, mieszcząca się przy Ul. Kolorowej 139, w Częstochowie. Znajdą tu Państwo większość produktów firmy, tych aktualnych, oraz nowości, które niebawem pojawią się w ofercie.

    Mają Państwo możliwość zamówienia próbek produktów, które przesyłamy kurierem, wystawiając dokument WZ. I w zależności od Państwa, próbki można zwrócić w ciągu 14 dni, lub zakupić, wtedy wystawiamy stosowną fakturę VAT.

     

     

    Jeśli masz pytanie, na które nie znalazłeś tutaj odpowiedzi, prosimy o napisanie bezpośrednio na adres: kontakt@domarex.pl, a postaramy się w możliwie szybkim czasie odpowiedzieć na każde pytanie.

     


     

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium